Werkwijze na bestelling van uw vloer
Gefeliciteerd! U heeft een keuze kunnen maken tussen de vele vloeren van LaminaatXXL. Lees alle informatie die u heeft gekregen van ons goed door. Als er nog aanpassingen zijn geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door, zodat de wijziging nog op tijd verwerkt kan worden.
Tot wanneer kunt u wijzigingen aanbrengen aan uw order?
- Als wij uw vloer installeren, kunt u wijzigingen doorgeven tot aan het inmeetmoment.
- Als u zelf uw vloer gaat installeren, kunt u wijzigingen doorgeven tot aan het moment dat u uw factuur heeft betaald.
Lees alles over de betaalwijze van uw order op deze pagina.
Inmeten en leggen
U krijgt het bericht dat u over 2 á 3 weken de sleutels krijgt. Eindelijk kunt u beginnen! U maakt gebruik van onze inmeetservice? Dan kunt u nu een inmeetafspraak maken. Zodra u de sleutels heeft kunnen wij komen inmeten. Dit is ook het moment om met ons een definitieve legdatum te bespreken. Geef uw gewenste legdatum op tijd aan ons door (minimaal 7 weken van te voren).
Hoe geeft u de planning aan ons door?
Stuur ons een e-mail met de gewenste datum van de inmeetafspraak en/of legafspraak. Onze planner kijkt wat er mogelijk is en neemt contact met u op om een definitieve afspraak vast te leggen. Vergeet u het opstartprotocol niet te doen voordat we komen?
Maakt u gebruik van onze inmeetservice? Lees hier wat wij dan van u verwachten:
- U bent begonnen met het opstartprotocol van uw vloerverwarming óf u heeft dit al uitgevoerd. (Dit is alleen van toepassing als u een nieuwbouwwoning heeft of een nieuwe zandcement dekvloer mét vloerverwarming).
- Uw dekvloer moet in zijn geheel zichtbaar zijn, zodat wij uw vloer goed kunnen controleren en beoordelen.
- Er dient altijd een beslissingsbevoegd persoon aanwezig te zijn tijdens het inmeten.
Hoe laat komt de inmeter?
Wij kunnen niet aangeven hoe laat de inmeter bij u zal zijn. Dit komt doordat het ene adres langer kan duren dan het andere, daarnaast zijn we afhankelijk van het verkeer. De inmeter belt u altijd een half uur van te voren, zodat u weet wanneer hij bij u is.
Wanneer ontvangt u uw bestelling?
Als u gebruik maakt van onze legservice, dan ontvangt u uw vloer een aantal dagen voor de geplande legdatum. Uw vloer moet namelijk even acclimatiseren in de ruimte: het is belangrijk om uw vloer goed te laten acclimatiseren. Laat uw pakken dan ook niet buiten staan, maar breng ze direct naar een verwarmde ruimte. Lees goed de beschrijving op 1 van de pakken, hierop staat altijd de juiste informatie.
Maakt u geen gebruik van onze legservice? Geef dan na betaling van uw factuur, per e-mail de gewenste leverdatum aan ons door. Wij nemen daarna contact met u op om een definitieve bezorgdag met u af te spreken.
De levering wordt bij uw voordeur of voorportaal afgeleverd. Leveringen vinden altijd plaats op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur. U wordt een half uur voor de levering gebeld door de chauffeur. Wilt u een wat exacter tijdvak weten van uw levering? Bel ons dan op de dag van levering vanaf 9:00uur. Wij informeren dan bij de chauffeur wat de verwachte tijdsindicatie is.
Hoe laat komt de egaliseerder?
Wordt uw dekvloer door ons geëgaliseerd? Dan belt de egaliseerder u 2 á 3 dagen van te voren om door te geven wanneer en hoe laat hij bij u zal zijn.
Hoe laat komen de leggers?
De leggers zijn altijd op de afgesproken dag om 7:30 uur bij u, tenzij er iets anders met u is afgesproken. Het kan natuurlijk voorkomen dat er file is, in dat geval kan het voorkomen dat de leggers iets later bij u zijn.
U tevreden, wij tevreden!
Is alles naar wens verlopen en is uw droomvloer gelegd? Plaats dan een recensie op onze website, wij waarderen dat enorm! Wij verloten bij iedere 50 recensies een Bol.com cadeaubon ter waarde van €100!
Een probleem ontstaan?
Het kan natuurlijk gebeuren dat er onverhoopt iets niet helemaal loopt zoals gepland. Wat gebeurt er dan? U leest het hieronder.
Een verkeerd product ontvangen?
Controleer het product direct wanneer dit bij u wordt afgeleverd. Geef zo snel mogelijk telefonisch aan ons door via telefoonnummer 0856207030, als u een verkeerd product heeft ontvangen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk de juiste producten bij u afleveren.
Uw levering niet in juiste staat ontvangen?
Controleer uw levering direct bij ontvangst en vermeld eventuele schade op de vrachtbrief en laat dit ondertekenen door de chauffeur. Mocht dit niet lukken, meld het dan in ieder geval binnen 24 uur na ontvangst. Als de beschadiging zo groot is dat u de planken niet meer kunt gebruiken zullen wij de beschadigde producten zo snel mogelijk omruilen. Na 24 uur kunnen wij de schade niet meer verhalen op de transporteur.
Wat als uw vloer niet in uw ruimte geplaatst kan worden?
Helaas kunnen we niet altijd op voorhand weten of de door u uitgekozen vloer in uw ruimte geplaatst kan worden, dit is afhankelijk van de staat van uw dekvloer. Als we tijdens het inmeten constateren dat de door u uitgekozen vloer niet geplaatst kan worden op uw dekvloer, dan kunt u een andere vloer uitzoeken die wel geschikt is.
Wat als uw vloer niet op tijd geleverd kan worden?
Het is mogelijk dat uw vloer niet op tijd geleverd kan worden. Wij doen er natuurlijk alles aan om ervoor te zorgen dat dit niet voorkomt. Echter kan het gebeuren dat een productie is uitgesteld, is vertraagd of is afgekeurd. In dit geval kunt u ervoor kiezen om te wachten totdat de vloer wél leverbaar is of u kiest een andere vloer uit.
Is uw planning onverhoopt gewijzigd?
Bij een verhuizing of verbouwing komt een hoop kijken. U bent afhankelijk van meerdere factoren en u moet daar uw planning op aanpassen. Het kan natuurlijk voorkomen dat u door omstandigheden uw planning moet veranderen. Tot 3 weken voor de geplande legdatum, kun u uw legdatum verplaatsen naar een datum verder in de toekomst. Verplaatst u uw legdatum binnen 3 weken voor de afgesproken datum? Dan brengen wij een dagvergoeding in rekening van € 500.
Retourneren?
Wilt u een product retourneren?
Lees hier alles over ons retourbeleid.
Heeft u nog vragen?
Vind antwoord op uw vragen in onze FAQ. Staat het antwoord op uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.